verleiding

De Royals: verleiding – Erin Watt

Vorig jaar kwam het eerste deel van De Royal serie uit en man, wat heb ik er vaak mee in mijn handen gestaan. Iedere keer dacht ik dat het niets voor mij zou zijn, maar toen ik onlangs een bezoekje bracht aan mijn Bibliotheek nam ik het boek mee en ik kon het niet meer wegleggen. Vandaag lees je de recensie!

De 17-jarige Ella is een echte overlever: met dubieuze baantjes -stripteasedanseres – knoopt ze sinds haar moeders overlijden de eindjes aan elkaar. Ella is vastbesloten haar leven op orde te krijgen.
Dan verschijnt Callum, de puissant rijke vader van 5 onweerstaanbare zoons. Ook Callum is vastbesloten: hij wil Ella uit haar armoede verlossen.
Ella besluit op Callums landgoed in te trekken, waar haar een gemengde ontvangst wacht: haat en liefde wisselen elkaar af. Krijgt Ella haar leven ooit op orde?

Tot nu toe is het leven van Ella niet echt gemakkelijk te noemen. Ze leefde in armoede, verhuisde vaak en tot overmaat van ramp overlijdt haar moeder. Haar vader heeft ze nooit gekend. Op een dag staat Callum voor de neus van Ella, iemand waar ze in eerste instantie niets van moet weten. Hij blijft haar achtervolgen en beweert haar wettelijke voogd te zijn. Voordat Ella het weet draait haar leven in een stroomversnelling zo’n 180 graden. Ze woont in een andere stad, op een rete sjiek landgoed en heeft ineens vijf (!!) nep broers, die niet echt blij zijn met de komst van Ella.

Erin Watt is het geesteskind van de twee bestsellerauteurs Jen Frederick en Elle Kennedy. Dit duo weet een partij sterke personages weg te zetten: Ella, een onafhankelijke sterke meid die haar mondje wel bij heeft. De gebroeders Royal met in het bijzonder Reed: dominante, brutale jongens. Zo brutaal, dat je er in het begin geheid moeite mee hebt. Ze zijn de baas van de school en de baas in huis. Gelukkig komt er een keerpunt in het boek en zie je ook een hele andere kant van deze Royals. En dan heb je nog Callum, de vader die zijn best doet maar niet de kans krijgt om vader te zijn.

‘Mijn nieuwe guilty pleasure!’

Whoo, een roman met seksuele spanning? Hier zit je goed. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet vaak boeken lees waar het er zo pittig aan toe gaat, haha. Het verhaal is verslavend, je wilt door blijven lezen. De spanning tussen Ella en de Royals is continu aanwezig en er gebeuren naast seksuele spanning ook een aantal heftige, gewelddadige dingen in het boek. Iets wat niet altijd oké is, maar goed. Het blijft fictie. (En het boek is ook 16+)

Je wordt vanaf de eerste bladzijde meegetrokken in dit mysterieuze verhaal en ontdekt dat er steeds meer geheimen zijn die stuk voor stuk boven tafel zullen komen. En niet alleen in dit deel van het boek, want het eindigt met een gigantische cliffhanger waardoor je waarschijnlijk (zoals ik) direct deel twee wilt lezen! Ik ben fan!

De Royals: verleiding – Erin Watt
Uitgever: Uitgeverij de Fontein