De royals: verraad – Erin Watt

Na de mega cliffhanger van Verleiding kon ik niet anders dan doorlezen. Hoewel ik het boek had gereserveerd bij de Bibliotheek, kocht ik het e-book direct online. Ik kon niet langer wachten. Benieuwd of ik over Verraad net zo enthousiast ben? Je leest het vandaag!

Reed Royal heeft alles: looks, status, geld. De rijke meiden op zijn eliteschool staan in de rij voor hem, maar sinds Ella in zijn leven is, interesseren die hem niet meer. Ella is anders: zij laat zich niet inpakken door een giga landhuis en geld. Reed gaat voor haar door het vuur. Wanneer hij een domme fout maakt en Ella wegjaagt, stort zijn rijkeluisleventje in. Hij moet en zal haar vinden; alleen met haar kan Reed zijn leven vol geheimen en verraad achter zich laten.

Ella is weg en ook niet van plan om terug te komen. Wat ze heeft gezien vergeeft ze Reed nooit meer, tenminste dat denkt ze. Al snel blijkt dat de situatie totaal anders in elkaar zit dan Ella gezien heeft. Reed probeert Ella hiervan te overtuigen maar tevergeefs. Uiteindelijk blijkt het web aan leugens alleen maar groter te worden en drijft het Reed en Ella alleen maar verder uit elkaar.

Deze keer werd het verhaal niet alleen vanuit Ella geschreven, je kan ook door de ogen van Reed meelezen. Dit is iets waar ik even aan moest wennen in het begin. De personages in het boek blijven eigenlijk allemaal hetzelfde: je hebt de gebroeders Royal, Callum en Ella die de hoofdrol spelen.

Dat einde!

Je kunt veel zeggen over Erin Watt, maar een plot/cliffhanger schrijven kan ze als de beste! Dat einde. Dat éinde! Dat had ik even niet aan zien komen. Ondanks dat het soms een beetje warrig was door alle drama die de familie Royal meemaakt, kwam alles op het einde redelijk samen. Precies wanneer je denkt dat het opgelost is, ontstaan de volgende raadsels.

Zoals je kunt lezen ben ik weer erg enthousiast. Het boek was iets minder pikant dan het eerste deel maar dat vind ik niet erg. De Royals zijn nu eenmaal mijn guilty pleasure en ik ben heel erg blij dat er nog meer delen zijn!

De Royals: verraad – Erin Watt
Uitgever: Uitgeverij de Fontein