onbreekbaar 2

Onbreekbaar 2: Onbegrensde liefde – Lisette Jonkman

In oktober was het zover: het tweede deel van Onbreekbaar kwam uit! Als een van de eersten zette ik het boek op mijn Kobo boekenplank en ging ik er eens lekker voor zitten. Want een nieuwe Lisette Jonkman, daar wijkt inmiddels heel mijn planning voor. Ik had zó’n zin om aan dit boek te beginnen en was ook zó teleurgesteld toen het boek de volgende dag alweer uit was… Haha. Vandaag mijn recensie!

Het zou bij scharrelen blijven. Vrienden met benefits. Dat hadden ze zich allebei voorgenomen, maar Ferdi en Abby moeten toegeven dat ze tot over hun oren verliefd op elkaar zijn. Ferdi zou dat het liefst van de daken schreeuwen, maar Abby wil het een beetje onder de pet houden niet alleen vanwege haar snel ontluikende modellencarrière, maar ook vanwege haar gestoorde ex Tom. Toch wordt het in rap tempo serieuzer tussen hen, hoewel Abby zich blijft afvragen of ze wel toe is aan een nieuwe relatie. Net als zij zich wil overgeven aan haar gevoel, breekt Ferdi haar hart en staat ze er onverwacht helemaal alleen voor.

Yes, Ferdi en Abby zijn terug! Ik ben inmiddels zó dol op deze personages, dat ik nog lang geen afscheid van ze wil nemen. Enfin, Abby is het ondertussen helemaal aan het maken in de modellenwereld en heeft eerder het hoofdstuk Ferdi af moeten sluiten dan ze zou willen. Ferdi daarentegen zit weer met hele andere problemen – veroorzaakt door én met zijn ex – waardoor hij het allemaal even niet meer weet.

Lisette weet weer in een recordtempo een pareltje weg te zetten!

Het is weer een pareltje, hoor! De schrijfstijl van Lisette behoort toch écht tot een van mijn favorieten, dus ik vloog er weer doorheen. Zoals ik al zei ben ik dól op de personages en leef ik mij – voornamelijk in Abby – helemaal in. Ik ben echt een groot Abby fan! Ferdi zou ik soms wel eens even door elkaar willen schudden, maar hè, het blijft een man. 😉

Wat ik heel fijn vind aan deze samenwerking met Kobo: het tempo waarin Lisette de boeken schrijft en ze uitgegeven worden (sorry, Lisette!). Hierdoor hoef je als groot fan niet lang te wachten op het vervolg én zit het vorige verhaal nog vers in je geheugen waardoor je niet meer hoeft te graven naar hoe het ook alweer zat.

Zoals je misschien wel kunt begrijpen ben ik weer superenthousiast en ik kan dan ook niet wáchten op deel drie – komt in decmeber!

Onbreekbaar 2 – Onbegrensde liefde is enkel verkrijgbaar als e-book via een Kobo Plus abonnement of te koop via Kobo/Bol.com.

Onbreekbaar 2 – Onbreekbaar: Onbegrensde liefde – Lisette Jonkman